Vatikanas

2018-09-24

Gal esate buve Vatikane? Ar verta vaziuoti ir pamatysime protinga galva popieziu? Domina Velyku laikotarpis.

10 Comments

• Sonata 2018-09-24 at 12:46

Mes buvom per atvėlykį , neišdildomi įspūdžiai tikrai važiuokit. Patys organizavomės

• Vilija 2018-09-24 at 12:50

Buvom šiemet per Šv. Vėlykas. tikrai nepakartojamas jausmas būti ten tokią dieną. Bet bus žmonių milijonas tuo laikotarpiu. Ėjome kokias 2 valandas anksčiau. buvo grūstis ,žinoma, bet stovėjome tikrai labai arti viskas, labai gerai matėsi.

• Gabrielė 2018-09-24 at 12:51

Mes buvome per Velykas 🐰 atmosfera 💓 nuostabi. Žmonių mažiau tikrai nebus, jei norėsite stovėti ne pačiame gale, teks gerokai anksčiau atsikelti, o taip įmanoma net sėdima vieta gauti ☺️ prieš Velykas aplankėme dar ir Vatikano muziejų 😍( bilietus geriau pirkti internetu ir gerokai prieš kelione nes tuo laikotarpiu gali ir nebelikti, bei eilėse teks stovėti trumpiau). Likusiomis dienomis aplankėme pagrindinius Romos lankytinus objektus 🏛 p.s. knyga sava Roma, butų puiki pagalbininkė kelionėje į Roma(nurodyti, maršrutai, stoteles, objektu aprašymai)

• Rasa 2018-09-24 at 12:54

Vatikanas, kaip ir pati Roma žavėjo architektūra, bet kažko ypatingo jame nepajutau. Tačiau tai jau tikėjimo dalykai

• Teja 2018-09-24 at 12:57

Tikrai verta! Paliko neapsakomą įspūdį. Rekomenduočiau su gidu eiti, arba bent jau skip the line bilietą. Sistine chapel neapsakomas grožis… Nesu religinga pati, bet apkerėjo Vatikanas tikrai!
    Galima eiti i mišias (nemokamai) trečiadieniais. Popiežius tada pamokslą sako aikštėję. Mes buvome pernai baladžio pradžioje, laisvai buvo vietų atsisėsti, o ir Popiežių pamatyti buvo labai paprasta, nes jis apvažiuoja aikšte,laimindamas. Mums pasisekė, nes matėme ji tiesiog salia. Žmonių buvo nedaug, spūsčių nebuvo.

• Jūratė 2018-09-24 at 12:59

Tikrai verta, netgi būtina. Buvau vasario pabaigoje, oras puikus, žmonių mažai, bet dėl susitikimo su popiežiumi reikia tartis iš anksto. Rekomenduoju susisiekti su Gidė Romoje Nerija, gali daug patarti įv klausimais
    Labai labai gražus muziejus viduje. Pasiimkit gidą ,praeisit eile greičiau 🙂 Aišku mes popiežio nematėm, nes buvom paprasta diena

• Dovile 2018-09-24 at 13:00

Kelionę į Vatikaną, rinktis per Velykas yra didelis iššūkis. ( Paskęsite piligrimų ir turistų jūroje), nebent, esate giliai tikinti ir pasiryžusi Velykų prisikėlimo džiaugsmą, išgyventi drauge su Popiežiumi. Dalyje bažnyčių, vyks apeigos. Turistų judėjimas, bus stipriai ribojamas, visame Romos mieste. Jei norite turistinių malonumų, rinkitės kelionę, kovo viduryje iki gegužės pradžios, arba rugsėjo viduryje iki lapkričio. O Popiežių, pamatyti visada verta.

• Regina 2018-09-24 at 13:02

Norint pamatyti popiežiaus aukojamas mišias reikia įeiti i Vatikano puslapį ir ten išmeta grafiką. Pagal tai galite planuoti savo kelionę. Man teko būti per Kūčias buvo labai daug žmonių, o per Kalėdas atsikėlėm iš ryto anksčiau ir apie 9val.patekome. per 5min.sudalyvavome šv mišiose, gavome popiežiaus palaiminimą

• Vida 2018-09-24 at 13:05

Nieko ten žiauriai ypatingo. Buvom trečiadieni kai ten didžiausios minios būna. Turėjom pereit per patikras kas kiek laiko užėmė. Šiaip nieko labai jau ypatingo. Reik žinot kur stovėt. Ten ant tu aptvaru kur baltai jos u-dengtos pravažiuoja papamobilis. Tai mes žinojom užsiėmėm vietas ten, kol dar nebuvo žiauriai daug žmonių. Tai jis pro pat mus pravažiavo. Gal ypatingai giliai tikintiems, tai kažkas ir yra tokio. Man taip nebuvo. Bet viena karta nuvykt gal ir verta.

• Šarūnas 2018-09-24 at 13:06

Yra ten rezervacija, kelis mėnesius prieš audiencija reikia bilietus užsirezervuoti. Kad patvirtinta turite gauti laišką iš Vatikano per savaitę maždaug.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.