Korfu (Corfu)

2021-08-04

Kadangi pati ieškau informacijos planuodama kelionės maršrutus, trumpai aprašysiu kelionės į Korfu (Corfu) planą. Tiems, kas mėgsta laukinius paplūdimius ir būti vieniems kur mažai žmonių, iš karto galite taupyti laiką ir šitą rašliavą praleisti.
Keliavome keturiese, su dviem vaikais (10 ir 15 m.). Kelionė truko 10 naktų. Kadangi norėjome apvažiuoti daugiau, nenusėdome vienoj vietoj, o sukom ratu aplink salą. Viską užsisakinėjome per booking.com. Automobilį nuomojomės http://www.corfucar.rentals , už 7 dienas sumokėjome 275 Eur su pilnu draudimu.

Pirma diena – Atskridom į Kerkyrą vakare, todėl teko pasimėgauti vakariniu senamiesčiu ir grįžti į apartamentus miegui. Apartamentai – City Marina. Ekonominio tipo viešbutukas, tačiau su nuostabiu vaizdu iš balkono. Vakarienė – italų restorane Tavola calda. Rekomenduoju, bet baisiai nieko ypatingo nėra.
Antra diena – Pasiėmėm mašiniuką ir traukėm į Acheliono rūmus. Teko pastovėti eilėje prie kasos, bet ji stumiasi gana greitai. Rūmai patiko, rekomenduoju, pamatyti verta. Einant aukštyn nuo rūmų, graži kavinukė, kurioje galima atsigerti kavos ar kokteilio su nuostabiu atsiveriančiu vaizdu. Po pietų keliavome į kitus apartamentus – Agios Gordios (Hotel Panorama). Apartamentai su baseinu, tvarkingi, ekonominės klasės, su gražiu vaizdu į jūrą. Tą dieną dar nemažai laiko liko pasimaudyti jų paplūdimyje. Jūra pasirodė šilta, gultai mokami, tačiau už tą sumą gali užsisakyti kokteilį ar kažką kitą jų bare. Vakarą praleidom tavernoje Romanti palace super smagiai. Su gyva graikiška muzika, šokiais, stalų nešiojimais dantimis, ugnies šou ir lėkščių daužymu. Dar nebuvo tekę šokt ant lėkščių šukių ir sudaužyt tiek lėkščių 😊
Trečia diena – lankome Paleokastricą, ten papietaujame vietinėje tavernoje, užkylame į vienuolyną, tuomet visai netoli ir Angelokastro pilies griuvėsiai. Prasivažinėjam ir nusėdam Villa Theodora View Apartments Zeys, šalia Agios Georgios paplūdimio. Vėl gi, vaizdas iš apartamentų stulbinantis, terasos namelių didelės, jauku buvo sėdėti vėlų vakarą ir tiesiog žiūrėti į Porto Timoni kalne degančias švieseles (blogybė ta, kad nuolat puolė uodai ar kokios ten musės, ir jos mus puolė visos kelionės metu). Paplūdimys Agios Georgios mums mažiausiai patiko iš visų vėliau lankytų. Vanduo ten buvo ganėtinai šaltas, gultai mokami ir niekas kokteilių už tuos pinigus jau nedavė 😃
Ketvirta diena – atvažiuojame iki Porto Timoni. Ten jau reiks paeiti. Būtinai aukitės batus, sportbačius, nes su šlepetėmis bus ne kas. Kelias nelygus, akmenuotas, yra ką paveikt. Iš aukštai vaizdas stulbinantis, viena vieta, kur visi fotografuojasi, kaip visad užimta besiselfinančių panelių, tad teko ilgokai pastovėti eilėje ir palaukti savo kadro. Nusileidus žemiau jau kažkaip tas grožis nublanko. Gulėti teko ant akmenų, būtina pasiimti vandens batus, vanduo kaip iš šaltinio tiesiog geliantis, todėl ilgai mes ten nesivartėm, užsidėjom varnelę ir traukėm toliau. Labai apsidžiaugėm tokiu sprendimu, nes Arillas paplūdimyje vanduo buvo tobulas, šiltas, krantas lėtai gilėjantis, smėliukas. Gultai mokami.
Vakarienė – restorane Zorbas. Aptarnavimas puikus, maistas labai skanus, dar ir šou programa su graikiškais šokiais. Miegoti grįžom į tuos pačius apartamentus.
Penkta diena – važiuojam link Cape Drastis. Ten prasivaikščiojom, apdulkėjom visi 😊)) tik batus buvau išplovus iš vakaro…nuo galvos iki kojų buvom smėliu apnešti ,,mandagių“ vairuotojų, kurie laksto tuo dulkėtu keliu, vedančiu link Cape Drastis. Vaizdai gražūs, kiti iš ten plaukia laiveliu. Toliau traukėm į Sidari. Ten jau ,,Palanga močiučių“, bet mums ten tiko. Faina, kad tie miestukai tokie skirtingi, vienur ramybė, kitur truputis veiksmo yra, o čia vakarėlių sostinė 😊
Apartamentai – Katsaros Studios & Apartments. Tvarkingi, jaukūs, nebuvo prie ko prikibt.
Aišku gražusis meilės kanalas su tikrai nemažu kiekių žmonių. Pasirinkome pabūti prie baro D‘amour canal esančios įlankėlės. Išsinuomojom gultus šiame bare už 5 Eur/vnt. ir gavome galimybę naudotis jų viešbučiu baseinu bei tualetu. Maistas ten puikus, muzika groja, relaksuoji sau… Na kadangi mums ten tikrai labai patiko, nusprendėme pasilikti dar dienai.
Vakare miestelis kupinas energijos, dažnoj kavinėje-bare vyksta gyvos muzikos vakarai, parduotuvėlės kaip visur, žmonių daug. Gaila, kad čia jau šokt nėra leidžiama.
Šeštoji diena – šią visą dieną leidome tame pačiame paplūdimyje, vakare vakarieniavome labai gražioje tavernoje The Hive Sidari Corfu. Maistas čia jau aukštesnio lygio, labai skanu, rekomenduoju.
Septintoji diena – iki pietų pasimaudę meilės kanalo įlankose traukėme link Kassiopi miestelio pakeliui aplankydami Pantokrator kalną. Įspūdžiai dideli, važiavimas į kalną smagus, viršūnėje gerai matosi Albanijos krantai, Kerkyra. Kassiopi miestelis padarė didelį įspūdį, jis vėl kitoks, lyginant su prieš tai lankytais miestais. Toks jaukus jaukus, skanus skanus… Kanoni paplūdimys labai gražus, bet akmenuotas, reikia turėti su savimi vandens batus.
Apartamentai – Nikos Cassiopeia. Labai tvarkingi, dideli, arti centro. Rekomenduoju.
Vakarienė – restorane su puikiu vaizdu į jūrą ir besileidžiančią saulę, skaniu maistu – Janis Restaurant.
Aštuntoji diena – Grįžtam į Kerkyrą, pakeliui aplankydami Guviją, sustodami apžvalgos aikštelėse ir įsikuriam likusiam laikui apartamentuose Elieta Corfu Town Family House 1. Puikūs apartamentai, pačiame centre, visiškai naujai įkelti į bookingą, todėl šeimininkai labai stengiasi būti rūpestingi, paskutinę dieną nuvežė iki oro uosto. Rekomenduoju.
Aišku kaip būnant Kerkyroj nepamatysi besileidžiančių lėktuvų. Ten gali sėdėti ištisas valandas, tas garsas, kai virš tavęs jis praskrenda…Smagu papietauti ar tiesiog išgerti kavos papėdės viršuje esančioje Café Kanoni ir iš ten laukti grįžtančių lėktuvų. Šalia esanti Vlacherna Monastery – Kerkyros vizitinė kortelė, nuostabi.
Grįžtant užsukom prie malūno, prasivaikščiojom Kerkyros senamiesčio gatvelėmis, kuriomis gali eiti ir eiti… Aišku su vaikais neįmanoma praeiti pro ledainę Papagiorgis Patiserie-Gelateria, kurioje gali paraugti tikrų itališkų ledų, suvalgyti tobulo skonio tartaletę su braškėmis. Beje, tartalečių būdavo vos keletą ir mes jas visas išpirkdavome kas dieną 😊Netikėtai atradome tikrų itališkų keptų krosnyje picų piceriją (Margherita Pizza Artigianale Corfu), kurioje teko vėliau lankytis ir dažniau, nei kai keliauji su vaikais, geriausias maistas – pica 😊 Šioje picerijoje vietą prie staliuko reikia rezervuoti iš anksto, nes vakare vietų nelieka.
Tą dieną grąžiname mašiniuką.
Devintoji diena – kelionė laivu į Pargą ir Blue lagoon. Kelionę užsakinėjau iš anksto internetu. Šiek tiek varginantis 3 val. plaukimas ir 3 val. grįžimas, bet Parga miestelis labai gražus, jaukus, šiltas. Ten esantis paplūdimys taip pat nuostabus. Gal ir buvo galima labiau pasimėgauti kelione, bet tą dieną buvo 39 laipsniai karščio, tai nuovargis jautėsi. Blue lagoon tobulo žydrumo, visi šokinėja iš laivo, maudosi. Grįžtant laive vyko graikų šokėjų pasirodymas.
Dešimtoji diena – laisvas laikas Kerkyroje, apsipirkinėjimas ir t.t. Aplankėme senajį fortą, pašliaužiojom krantine ir laukėm kol nusileis saulė, nes karštis buvo nepakeliamas. Linksmybių ir vakarėlių mėgėjams, jaunimėliui rekomenduoju puikią vietą vakare – Nautical Club Corfu.
Vienuoliktoji diena – kelionė namo.
Tai tiek trumpai tų įspūdžių, neaikščiojau čia prie kiekvieno objekto, nes viskas, ką aprašiau tikrai paliko labai gerą įspūdį. Grįžčiau tikrai dar kartą, bet pasaulis per didelis, kad antrą kartą grįžtum į tą pačią vietą.
Tikiuosi, kad kažkam bus naudinga mano patirtis.