Fuerteventura

2018-12-31

Noriu pasidalinti patirtimi is Fuerteventuros.
Ji seniai buvo mano norimu aplankyti vietų sąraše del smėlio kopų, bet vis nepavykdavo jos pasiekti. O pagaliau pasiekėm užsinorėję netolimu paplūdimio atostogų su vaikais rudeni. Vykome spalio pirma savaite. Oras buvo pasakiškas. Pirma diena net +37 šilumos, truputėli perkaitę pasijutom dar nepasiekę viešbučio 😅 kitom dienom 27-32👌vanduo spali būna pats šilčiausias pagal meteorologus, tai nesiginčydama pritariau- vandenyje mirkt galėjom.

Apsistoti pasirinkome Corralejo miesteli, apartamentus viešbutyje su baseinais ir atrakcijom juose vaikams. Galvojom bus atgaiva grįžus po dienos paplūdimyje, bet buvau šokiruota, kad vanduo baseinuose- juros, o ne gėlas. Na, kaip ir suprantama, šalies gėlo vandens atsargos labai biednos….
Nuomavomės visom atostogom automobili ir kasdien važiavom i vis kitas vietas. Vaikai mūsų užaugę “ant ratu” ir išvykų, tad su jais tyrinėti ne problema. Važinėjom ne kad nusifotografuot, o pasimėgaut , tad sugaišdavom diena, todėl nespėjom I pora vietų nusigauti – bus proga grįžti. Ir mielai čia grįžčiau . Paplūdimiai nuostabus! Ypač Corralejo ir Jandia. Prilyginau nesumirksėjus Karibų paplūdimiams. Tik be palmių 😁 Rusu forto labai šeimyniniuose, tad parinkau kur mažiau šeimynos, gal ne viską ir parodyti išeis taip…
Labiausiai patiko Ajuy miestelis su juoduoju paplūdimiu. Bangos smarkios, vanojo kaili 🙂 pavalgyti pietus būtina iki 3 val sakyčiau, nes paskui užsidaro restoranėliai ir užeigos. Corralejo paplūdimius ištyrinėjom , visi nuostabus. Veiklos irgi pakankamai kas nori aktyviau- sportu įvairiausių. Skėčiai ir gultai nuomai. Corralejo miestelis už kampo buvo skanioms ir šviežioms vakarienėms ant juros kranto…
Sotavento įdomi patirtis 🙂 buvom antroje dienos pusėje, vanduo buvo nutolęs ir palikęs baseinus giliausiai iki keliu. Vaikams vėlgi kaifas. Vaikščiojo kaip ir dugnu-kose 🙂 Buvo labai ramu, pasak vietiniu absoliučiai dingęs vejas jau pora savaičių. Gaila tu, kurie atvyksta vien dėl vėjo pasmaginti bures 😕 Buvom puse dienos, bet spėjom pajusti hipiška , be įsipareigojimu atmosfera. Vyras norėjo ten pasilikti 😀
Nerealus De Mal Nombre paplūdimys! Rasti ji buvo truputi kebliau, nes nebuvo jokiu ženklu, išsukus iš pagrindinio duobėtas žvyrkelis, teko ir vietiniu pasiklausti, bet verta OMG! Žmonių nedaug! Dar pasirodo ir nudistu! Tad pasimėgavom ir mes nudizmu. Ten vykstant reiktų pasiimti pikniką ar bent užkandžių, nes tai visiškai laukinis paplūdimys, be wc ar kokio kioskelio. Aplink aukščiau ant uolu tik cementiniai kažkada statyti pamatai, matyt norėta viešbutį įkurti, bet taip ir likę byrėti. Tiek civilizacijos…Visiška priešingybė šiam grožiui buvo Costa Calma. Negrįžčiau ten. Vanduo ne kažką, daug žmonių…
Iš Caleta de Fuste miestelio plaukėme katamaranu. Colbycat.com. Rekomenduoju. Pasirinkom juos dėl katamarano didžio 🙂 nesvarbu, kad daugiau žmonių, nesijautė… buvom atsipalaidavę, kad ir su trimis vaikais 🙂 jie sužavėti buvimo laive paskendo savo pojūčiuose. Trimečiams dvyniams tai buvo pirmas toks kartas. Maistas buvo nepeiktinas su daug daržovių 😀. Gėrimai. Maloni įgula ir smagi vieta pasnorkelinti.
Žodžiu, tik geros emocijos!
Ai, dar mažas, bet malonus dalykas- niekur nereikia mokėti už parkavimą

One Comment

• Audrone 2019-01-29 at 09:52

Jei kam teko lankytis Fuerteventūroje – seniausioje vulkaninės kilmės Kanarų saloje, tai tikriausiai žinote, kad ožką šioje saloje sutikti galima dažniau, nei žmogų. Fuerteventūroje gyvena tik 100 tūkstančių gyventojų. Pasak ITAKA gidės Vaivos, vienam kvadratiniam kilometrui tenka 50 gyventojų. Nors ožkos vietinių gyventojų nėra labai mylimos, nes nuėda visą žalumą, tačiau ožkininkystės ūkis yra plėtojamas. Iš ožkų pieno gaminami sūriai ir ožkų pieno likeris. Senojoje salos sostinėje Betankūrijoje veikia ožkų ferma-muziejus „Finca Pepe“, kur galima ne tik pamatyti 28 spalvų ožkas, bet ir kupranugarių, paragauti sūrių bei likerio, nusipirkti lauktuvių artimiesiems.
    Mes šioje saloje atostogavome šių metų sausio viduryje. Vidutinė oro temperatūra buvo nuo +18 iki +21 laipsnio. Užplaukus debesėliui, darėsi šaltoka, tačiau šviečiant saulei šilumos pakako. Išsimaudėme net vandenyne…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.