Milanas

2019-04-05

Balandžio 2-4dienomos lankiausi Milane. Tikrai Wow miestas. Aišku kelionei į Milana užtektų ir vienos dienos, kad aplankyti visus lankomus objektus. Truputį papasakosiu apie viską, atvykome naktį apie 00:30val į Malpensos oro uostą, ten jau laukė pilnu pajėgumu dirbantis autobusai kurie vos už 8eu veža iki Milano. Įsėdome į flixbusa kuris nuvežė mus į Milana. Milane išlipome stotyje ir nukeliavome toliau į viezbuti. Viezbutis mūsų buvo paprastutis, bet jaukus ir su visais reikalingais daiktais “HOTEL DOVER”. Viešbutis įsikūręs vos apie 1.2km nuo centro. Bet tai ne problema 20min pėsčiom. Arba sėdam į 19 tramvajų ir keliaujam į centrą. Tramvajaus bilietas 24h kainuoja vos 4.5eu. Nusipirkom ji ir visur važinėjom, kas yra toliau nuo centro. Na prasidėjus naujai dienai nukeliavome į visų išgirta Piazza del Duomo, tikrai įspūdingai atrodo. Nusipirkome bilietus kad užeiti į vidų ir pakilti į viršų. Bilieto kaina lipant laiptais kainavo 13eu. Liftu kilant brangiau iki 20eu. Pakilti ir pabūti viduje tikrai verta. Vaizdas užgniaužia kvapą. Aisku kaip gi ne aplankyti prabangių parduotuvių skvero Galleria Vittorio Emanuele II, tikrai įspūdingai atrodo, aišku kainos irgi ten ne pigios, užėjome į kelias parduotuvės nusipirkome kas ko norėjo ir nukeliavome toliau. Castello Sforzesco sekantis taškas, apėjome ji ir nukeliavome per parką prie taikos arkos, tikrai gražus miestas. Dar nuvykome pasižiūrėti paskutinės vakarienės, bet deja nepapuoleme ten, nes buvo likęs vienas bilietas, tai deja nenuėjo niekas, tačiau bilieto kaina yra 10eu. Viskas pasiekiama tramvajai ir pėstute. Taip pietavome, valgėme itališka pica, ir tikrai verta ją paragauti tikrai skonis pasakiškas kaina vienos picos 6-8eu. Taip pat kroasanai, jie tiesiog tobuli pas juos. Ledus irgi siūlau paragauti irgi labai skanus.l, pirkome centre tai kaina yra 3eu. Tikrai nėra brangu. Tai vat dar kelios nuotraukos is lankomų vietų.