Kreta

2019-05-17

Ką pamatyti Kretoje.

Man didžiausią įspūdį paliko palmių paplūdimys. Palmėmis apaugęs smėlio paplūdimys įlankoje, apsuptas uolų. Čia auga palmių rūšis, kurios niekur daugiau nėra.

Matala – tai legendinis hipių rojus, kuriame kasmet vyksta taiką ir dvasios laisvę propoguojantis festiv alis. Bet Matala ne vien tik hipių istorijomis gyva…Samarijos tarpeklis. Nuostabus iššūkis ir potyris. Daugiau čia

Lasithi plynaukštė. Važiavom į ten keturačiais kalnų serpantinais. Jausmas ir grožis nenusakomi.

Dzeuso urvas, bet jei matėt stalaktitų-stalagmitų urvų anksčiau – nenustebins, ten gražiau visa aplink matoma plynaukštė ir apelsinų sultys kavinukėje šalia.

Kalnuose yra puikus HomiSapiens muziejus nuostabioje vietoje. Aplinkui kalnai, malūnai. Nuo Malia gyvenvietės netoli.

Ir būtinai į Eluondos miestelį. Iš ten keltai į Spinalongos (raupsuotojų) salą. Įdomi vieta.

Mino rūmai
Būtina Samaria Gorge aplankyti

Santorinio salą – rekomenduoju iki kelto važiuot viešuoju transportu ir uoste pirkt bilietus keltui,daug pigiau.

Chrissi sala

4 Comments

• - 2019-05-17 at 06:06

Per 7 dienas spėjom apvažiuoti puse Kretos, pamatėm daug įspūdingų paplūdimių, perėjom Samarijos tarpeklį, pravažiavom vaizdingus kalnus. Užtrukdavom nes reikėdavo grįžti nakvynei į tą patį viešbutį netoli Chanijos šalia jūros.

• - 2019-05-17 at 06:07

Mes buvom 12 dienų ir nespėjom visko (įdomu kaip kiti per 3 dienas spėja)😄 pakankamai didelė sala🌍 aplankykit Balos, Vai paplūdimį, Spinalonga, Samarijos tarpeklį, Elafonisi, Hipių paplūdimį, Preveli palmių giraitę ir vienuolyną, Chrisis salą, Dedalo ir Ikaro miestelį, Dzeuso urvą, Chaniją, Retimną🌍 tiek spėjom😄 į Santorinį skriskit atskirai – verta, per Atėnus, nepasigailėjom, kad neplaukėm iš Kretos🌍😀

• Gabija 2019-05-17 at 06:07

Mes kažkada irgi gyvenome Stalidoje (šalia Malijos) ir turėjome auto 4 dienas. 1 d. Važiavome Agios Nikolaios- Ierapetra, Xerokambos- Sitia- Stalida, 2 d. Matalos kryptimi, 3 – Lassithi Plateau ir 4 d. į Rethymno. Buvo labai intensyvios dienos. Siūlyčiau nebandyti apžioti visos salos- ji didelė ir pilna visokio gėrio. O važiuojasi kalnų serpantinais negreitai. Neskubėkit ir mėgaukitės😊.

• Kristina 2019-07-04 at 09:46

Rekomenduoju parsisiųsti appsa my crete guide. Visos lankytinos vietos pažymėtos kur tik besugalvotumet važiuoti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.